Over ons

Volg hier het wel en wee van het Shamrock Sailing Team !

Shamrock Sailing Team is een enthousiast zeilteam dat bestaat uit jonge gedreven mensen wier passie het wedstrijdzeilen is.

De 'Shamrock' is een 12.06 meter lange door Nils Jeppesen ( x - yachts ) ontworpen wedstrijdjacht.

De karakteristieke IOR rompvorm en het complexe tuig van deze racer dragen bij tot een uitdagend maar interessant zeilen.

Wij varen sinds 2008 wedstrijden op Belgische en Nederlandse wateren met de ' Shamrock' in de ORC/ IRC klasses.

weer vlissingen

vrijdag 18 december 2009

Even ter vergelijking ...

Zo halen we op de Shamrock de genua binnen tijdens het spirak ...


( 1 vrouw )

En zo haalt de "Alfa Romeo" (100 ft) zijn genua binnen ...

( 9 mannen )

3 opmerkingen:

Anoniem zei

geef mij toch maar die ene vrouw ipv die 9 lelijkerds van de alfa romeo!

ThomasR zei

gaan we oppervlaktes vergelijken Elientje? 'k denk dat ge dan nog niet zo slecht zit ^^.

Als ik moest kiezen zou ik toch ook niet voor de venten gaan denk ik :)

Anoniem zei

Elien, ik merk op dat de mastman die dag niet erg attent was...normaal moet die je hiermee helpen !!!
karel