Over ons

Volg hier het wel en wee van het Shamrock Sailing Team !

Shamrock Sailing Team is een enthousiast zeilteam dat bestaat uit jonge gedreven mensen wier passie het wedstrijdzeilen is.

De 'Shamrock' is een 12.06 meter lange door Nils Jeppesen ( x - yachts ) ontworpen wedstrijdjacht.

De karakteristieke IOR rompvorm en het complexe tuig van deze racer dragen bij tot een uitdagend maar interessant zeilen.

Wij varen sinds 2008 wedstrijden op Belgische en Nederlandse wateren met de ' Shamrock' in de ORC/ IRC klasses.

weer vlissingen

woensdag 3 februari 2010

Doodle

Beste Shamrockers

Iemand heeft op de Doodle de naam CA vermeld.
Zou deze persoon kunnen laten weten wat zijn volledige naam is?


Alvast bedankt,

Elien

3 opmerkingen:

Johan zei

Ik heb de Doodle al een beetje opgekuist en wat data toegevoegd. Er kan nu vollop ingetekend worden voor de andere wedstrijden van dit jaar.
Voor Cowes en de Delta-week volgt tijdig een afzonderlijke Doodle.

Johan.

Anoniem zei

Fantastisch der Shamrockblog!Super,Eure Aganda Berrichterstatung der Racen,Video's Photos usw. ganz schön viel Arbeit. Prima, man kann das Segeln der Shamrockcrew ausgezeichnet folgen.Die Shamrockcrew ist ja immer auf dem Posten ob Regen,Eis,Schnee und sogar bei Nebel sind von nichts abzuhalten. Toi, toi für die nächste Gofierace im März.(Mal die Sonne bestellen. Fan H

Anoniem zei

vraagje vr johan
Hoe kan ik mijn lijn in de doodle aanpassen ? (ik wil me namelijk inschrijven voor de datums die erbij gekomen zijn).
Als ik Karel invul krijg ik de boodschap dat karel al bestaat (logisch natuurlijk).
thanks groetjes
karel